Wednesday, February 15, 2017

Tempat-Tempat Menarik Sekitar Ayer Keroh

Ayer Keroh terkenal dengan tempat-tempat menarik yang sentiasa dikunjungi oleh pengunjung seluruh Malaysia. Tempat-tempat menarik ini menjadi pilihan dan kawasan Ayer Keroh sentiasa sibuk di hujung minggu.

Senarai di bawah menjadi pilihan utama pengunjung-pengunjung:

1. Taman Buaya
Taman buaya terletak di Ayer Keroh memberi pengalaman yang baru untuk anak-anak yang belum pernah melihat haiwan-haiwan seperti buaya, burung-burung dan lain-lain lagi.




2. Melaka Wonderland
Melaka Wonderland Theme Park & Resort terletak di Ayer Keroh Melaka . Ia sudah hampir empat tahun di buka dan ianya mendapat sambutan yang menggalakkan dari pelancong luar mahupun di dlam negara.  Melaka Wonderland Theme Park & Resort juga menawarkan pengalaman taman air kepada semua orang terutama bagi yang berkeluarga. Permainan untuk anak-anak, remaja disediakan dan sesuai untuk semua golongan. Stesen water slides berkelajuan tinggi ke tranquil greenery, Melaka Wonderland Theme Park & Resort menjanjikan keseronokan dan pengalaman berpanjangan kepada semua pengunjungnya. 





3. Taman Mini Malaysia Dan Taman Mini Asean
Taman Mini Malaysia, memberi pembelajaran kepada semua pengunjung untuk memahami budaya masyarakat di 13 buah negeri seluruh Malaysia. Keunikan taman tema ini dianggap unik kerana  telah dibina berasaskan senireka dan keunikan setiap rumah tradisional di kesemua 13 negeri di Malaysia.



TEMPAHAN

SEMAK HARGA

PERTANYAAN
1300 88 4040 (24JAM)


No comments:

Post a Comment